Powered By Blogger

Om mig

Simrishamn Skolenhet Centrum, Skåne, Sweden
Jag är 15 år och bor i Simrishamn. Jag gillar att spela fotboll men spelar inte i någon fotbolls klubb, undrar själv varför? :) Glad och Energisk kille som ofta är HYPERAKTIV!?!?!

lördag 16 oktober 2010

Hellu !

Lördag !
Shit , känner att jag bara vill sova och titta på TV, men det är ju inte det livet går ut på, eller?
Så gick ut hit kollade lite om något ska fixas , svårt att läsa eller helt enkel om det var för tråkiga färger. JA, dom var tråkiga men men det ska väl inte vara roliga färger för att man ska läsa det...? JO !, så ska fixa designen lite senare idag och ska ut och gå/springa en runda och kanske till och med planera "MIN" idrotts lektion som jag ska hålla för detta kommer bli en LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG och TRÅKIG dag.
Det var allt för idag , See u L8er Alig8er :) (Den var bra x])
Aldin Hodzic 9F

2 kommentarer:

  1. Bra! Mycket tydligare för mig att läsa :)

    SvaraRadera
  2. haha. Ja men har inte riktigt haft det dära orket att sätt mig vid datorn och göra något vettigt.

    SvaraRadera