Powered By Blogger

Om mig

Simrishamn Skolenhet Centrum, Skåne, Sweden
Jag är 15 år och bor i Simrishamn. Jag gillar att spela fotboll men spelar inte i någon fotbolls klubb, undrar själv varför? :) Glad och Energisk kille som ofta är HYPERAKTIV!?!?!

onsdag 6 oktober 2010

TJABBA !

Här igen "BACK ON TRACK" :) AAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDD
I'm SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TIRED ! ,
Igår så var det nästan likadan dag som iförrigår... Juste, det fick vi inte skriva :)
Men men igår så hände det inte så mycket annat än som i måndags, jag fick hjälpa till eleverna mer , när dom hade engelska med LOTTA P. så hjälpte jag till lite , (Hoppas Lotta uppskattade det och att det jag hjälpte dom med är rätt...).
Idag så var det inte så många på deras första lektion för att mer än halva klassen var med på "mjölkkannan", som dom VANN ! och så lekte jag lite med dom på rast och man kände sig som om man var liten igen ... kul och skönt var det ... var lite trött när jag kom hem för jag hade hemspråk efter till klockan 16.30. Det var nog det jag kommer på för tillfället. Imorgon ska jag till fritids klockan 6.30 för att se hur det är då, och hjälpa till lite , skriver mer imorgon, TROR JAG :)
HAJDÅ
Aldin Hodzic 9F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar