Powered By Blogger

Om mig

Simrishamn Skolenhet Centrum, Skåne, Sweden
Jag är 15 år och bor i Simrishamn. Jag gillar att spela fotboll men spelar inte i någon fotbolls klubb, undrar själv varför? :) Glad och Energisk kille som ofta är HYPERAKTIV!?!?!

måndag 11 oktober 2010

Hellu !

Kom på att jag inte skrivit om Torsdag och Fredag...
Torsdag: Inte så stor skillnad än dom dagarna som gått men jag började på fritids klockan halv 7, nja man var lite trött under dagen men det rulla på rätt bra ändå.Var inne på deras Engelska lektion som Lotta har, skoj fick hjälpa dem.
Fredag: Jag tänkte sista dagen kommer vara lättast skönast eller ja vad man vill kalla det, men så fort jag kom till "arbetsplatsen" så kände jag "ohhh, noooo" det kommer bli EXAKT LIKADAN DAG SOM ALLA ANDRA !
Tyvärr hade jag rätt. Enligt Ali (min arbetsgivare) så var jag riktigt duktig och eleverna tyckte att jag var SERIÖS på lektionerna men "skojsam"/rolig på rasterna... Som jag fick reda på att det var SVÅRT att vara.
Hoppas det gått bra med alla andras prao och att ni kommer få bra omdömmen.
BYEBYE
Aldin Hodzic 9F

2 kommentarer:

  1. Du har verkligen fått känna på det hårda livet i skolan och jag hoppas att detta inte ska avskräcka dig för eventuellt framtida beslut. Har du några funderingar på om du kan tänka dig att jobba i skolans värld?

    SvaraRadera
  2. Ja, det har jag. Det var rätt jobbigt lite då och då, men det löste sig när dom ville att jag skulle leka APA mm. Det är kul att jobba inom skolan för då är man omringad av folk hela tiden,det är ju kul fast det blir tråkigt i längden tror JAG.

    SvaraRadera