Powered By Blogger

Om mig

Simrishamn Skolenhet Centrum, Skåne, Sweden
Jag är 15 år och bor i Simrishamn. Jag gillar att spela fotboll men spelar inte i någon fotbolls klubb, undrar själv varför? :) Glad och Energisk kille som ofta är HYPERAKTIV!?!?!

måndag 4 oktober 2010

Hejsan !

Idag var det första dagen på praon och det var HELT okej . Jag gjorde inte så mycket men av det jag gjorde så va det roligaste att hjälpa eleverna emed olika saker, man känner sig såååååå mycket smartare när man ska förklara/visa dem något. Juste ja, jag praoar i klass 5B på korsavad, där även Filip Nilssons lillebror går och idag var dom MYCKET SNACKIGA ! (Haha lekte lärare , men det var dom) jag dela ut papper och lyssnade när Sussie pratade om europa (Kunde det mesta), och jag sa lite fel på Sussies namn för eleverna säger "SUSSE" så är inte helt säker om jag ska säga Sussie eller "Susse".... hmmm... jaja , får skriva mer imorgon en ny dag på praon , har TYVÄR tandläkar tid imorgon klockan 11 elle 11.30 ska kolla upp det nu såååååååååååå hejdå :)
Aldin Hodzic 9F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar