Powered By Blogger

Om mig

Simrishamn Skolenhet Centrum, Skåne, Sweden
Jag är 15 år och bor i Simrishamn. Jag gillar att spela fotboll men spelar inte i någon fotbolls klubb, undrar själv varför? :) Glad och Energisk kille som ofta är HYPERAKTIV!?!?!

lördag 28 maj 2011

KOM IGEN ALDIN! / Skolk dilemmat

Känner att detta drar ner mitt betyg MYCKET... så ska göra så mkt så möjligt till på måndag då Betygen sätts !

Jag tycker att skolk hör hemma i betygen för många av dagens elever skolkar för dom inte orkar gå från t.ex. torget. eller att dom inte gillar läraren för läraren behandlar elever olika, men i det fallet så borde eleven/eleverna gå till rektorn och klaga för man kan bara skada sig själv med skolkning.

Som man säger alla tycker olika...jag tycker sådär.


Aldin Hodzic 9F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar