Powered By Blogger

Om mig

Simrishamn Skolenhet Centrum, Skåne, Sweden
Jag är 15 år och bor i Simrishamn. Jag gillar att spela fotboll men spelar inte i någon fotbolls klubb, undrar själv varför? :) Glad och Energisk kille som ofta är HYPERAKTIV!?!?!

fredag 3 september 2010

Klar med designen :)

Äntligen klar med Designen och färgerna på bloggen :)
Nu är skolveckan snart slut och den efterlängtade helgen är här om ca 4 minuter ...
Veckan har varit TOPPEN och SO:n har faktiskt fått bästa betyget denna veckan i "Roligaste Ämnen i Skolan".
Allt för mig idag BYE BYE BLOGGEN !
Aldin Hodzic 9F

2 kommentarer:

  1. Kom igen Aldin, var tar du vägen? Du har varit färdig ett tag med din blogg och jag skulle vilja höra något ifrån dig. Din blogg är fräck, men när jag tittar på den på min dator tycker jag att typsnittet du valt är något svårläst, är det Impact? Har du tittat på dokumentären, Att välja väg?//tina

    SvaraRadera
  2. Tycker också jag har klenat lite , men Stilen är fixad nu och genast lättare att läsa :)
    Tack för tipset skriver nog ett inlägg imorgon om vårt SO arbete.

    SvaraRadera